من با گوشیم دارم میام وبلاگم
وارد پشتیبانی انلاینم میشم اما پیام هام برای مخاطبم نمیرسه
میرم وب مخاطبم کلا اجازه چت ندارم
مشکل کجاست
شاید یک روز عاشق شوم!!......شاید...
ما را در سایت شاید یک روز عاشق شوم!!......شاید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 214