چند روزی هست فکر اینم گوشیمو بفروشم
زیاد ازش استفاده ی ندارم
ب پول اون نیاز دارم :)
پیشاپیشم کادو گرفتم
آجیم برام کادوی خوجل خرید
اونم یه ساعت دستی
کلا بگم ذوق مرگم کرد ![]()
![]()
ما را در سایت شاید یک روز عاشق شوم!!......شاید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192