
xa0 بی مقدمه ... تا حالا شده با خودتون یا هر کسی رو درنظر می گیرین اونقدر حرف بزنین که احساس میکنین دیونه شدین اونقدر فکر میکنین که سردرد شدید میگیرین موهاتونو میکشین فقط وفقط دست از سرت بردارن این افکار خواهش و التماس میکنین از خدا که فقط بتونین بخوابین تا این افکار برن اما از شدت خستگی بدون اینکه بدونین از حال برین خودتون رو اینقدر خسته میکنین با کار یا هر چیز دیگه که شب با خیال راحت بخوابین اما فایده نداره باز هم که شب میشه باز این حالت به سراغتون میاد ... xa0 xa0...
ادامه مطلب