
به یاد رفتنت هرشب به راهت خیره میمونم چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم تو که پایه قسم خوردن همیشه اسممو بردی کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه مهم نیست برنمیگردی خاطرات تو نمیپوسه جایه تیغت رو قلب من هنوز زخمامو میبوسه مهم نیست بی تو...
ادامه مطلب
xa0 میشنوی صدای سرفه های من است شهر را با سرفه های تب دارم مریض کرده ام عیسی را نمی دانم اما از وقتی رفتی کسی مثل تو معجزه نمی کند با دستانش حال مرا xa0 8:23 95/8/6 xa0 تقدیم به تو که نیستی کنارم xa0...
ادامه مطلب