
شاید یک روز عاشق شوم!!......شاید باد بادک دلم را محکم میگیرم ! باد نزدیک است ... سکینه از این وب دیدن کنین مطالب جالبی گذاشته http://parvanah.blogfa.com/ + چهارشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۶| 12:13|سکینه | ...
ادامه مطلب
قسمت جالبی از متن کتاب تسخیر شدگان ''داستايوفسكى''xa0هر"پرهیزکاری"گذشته ای داردxa0وهر"گناه کاری"آینده ایxa0پس قضاوت نکن.میدانم اگر: قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم، دنیا تمام تلاشش را میکند تا مرا در شرایط او قرار دهد... تا به من ثابت کند.در تاریکی همه ی ما شبیه یکدیگر یم.محتاط باشیم، در "سرزنش " و"قضاوت...
ادامه مطلب